Klubbad bebis

Jag lyckades äntligen få knoddas att somna vid halv åtta ungefär. Sedan dess har han legat och sovit i sitt gym. Nu nyss kom Peter in med honom i sovrummet, han åt lite i sömnen tror jag och sedan la jag ner honom i vaggan. Efter att han svängt runt till mage och lagt knäna till rätta- uppdragna under magen så sover han gott nu igen.
Hoppas hoppas han har en bättre dag imorgon.

Jag har just sett färdigt ett avsnitt av Hart of Dixie på kanal fem appen i luren. Helt okej serie faktiskt. Bra att somna till om inte annat :)
Tidigare ikväll såg vi filmen med Kvarteret skatan. Shit vad vi skrattade stundvis :) Så himla fånigt men ack så roande!

Nej nu ska jag slå följe med mina tre pojkar= sova.
Hoppas vi vaknar upp till en bättre dag med nya projekt och utmaningar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0