Kvällsaktivitet

När pappan kom hem tog vi varsin glass och gick sedan ner till sjön för ett dopp. Det var skönt! Albin fick bada fötterna :)

När vi kom hem igen lagade jag mat. Spagetti och köttfärssås blev det. När vi precis ätit klart föll det några regnstänk men mer än så blev det inte så nu skiner solen igen.

Peter håller på där nere med att skruva ihop skåpen. Albin satt med en stund och tittade på medan jag diskade. Men jag hörde att det inte var så poppis. Varje gång han körde i en skruv med skruvdragaren tyckte Albin det lät otäckt. Pappan sa nått i stil om att grabben är för van vid stillsamma aktiviteter så som virkning tex. ;)
Men nu har han fått lite käk och är nöjd en stund till. Men jag förstår om han är grinig, det är så varmt och klibbigt. Enbart blöja är det som gällt idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0