Lindgren på taket ;)

Pappan är på taket idag och grejar med skorstenen. Jag, Albin och jycken hänger kvar i hammocken sedan vi fikade. Men jag har faktiskt hunnit ansa och plocka lite i växthuset samt rensat lite ogräs.
I förmiddags var vi och hämtade ut inbjudningskorten som äntligen kom igår! Så ikväll ska vi skriva adresser för glatta livet :)

Vi har ju fått lite förfrågningar om vad den lille herrn önskar sig i doppresent och vi har kommit på en sak till. En fårfäll (helst ljusgrå:).

Sen har önskemål om att få se min "nya" frisyr kommit också. Visst kan ni få se, den dagen jag gör mig mödan att fixa håret och inte bara rafsa upp det med en snodd och hårspänne.
Men det är ingen större skillnad från innan förutom att det är några centimeter kortare :)

Nu ska jag gå en runda med vagnen igen så kanske herrn där i kan somna en stund... Fortsättning följer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0