Lite ditt och datt

Glömde ju säga att smörgåstårtorna var jätte goda igår! Kommer bli så bra.

Jag fick massage igen också. Grymt skönt! Har fått så jäkla ont i ryggen och är öm. Tecken på att bebis växer tror jag :)

På hemvägen igår kväll såg vi en gris på vägen. Fy satan vad vidriga dessa svin är!!! Bläää!

By the way så tappar jag sjuuukt mycket hår. Drar jag fingrarna genom håret får jag stora tussar mellan fingrarna. Känns som jag borde vara flintis snart.
Men tydligen är detta fenomen helt normalt när bebis är tre månader och man ammar. Bara gilla läget.


Kommentarer
Postat av: Janina

Här hemma är det Axel som sliter av mitt hår :) vägrar släppa taget...

2012-08-24 @ 22:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0