Liten blir stor

Ännu fler bevis på att liten blir stor är blöjorna. Vi har nu gått från storlek två till tre. Jag tyckte dom såg så jätte stora ut och trodde han skulle drunkna i dom. Men icke! Jag tror visst att min lille kille fortfarande är en liten liten bebis.

Nu har vi också börjat rensa och lägga bort kläderna i storlek 56. Många av plaggen kan han fortfarande ha men jag har börjat lessna lite på vissa av dom ;) samt att de är ganska urtvättade, alltså väl användna! Plus att vi måste hinna använda ALLA hans kläder i storlek 62 också innan även dom blir för små.
Egentligen skulle man kunnat hoppa över en storlek men det är ju inget man kan veta i förväg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0