Solstrålen

Vår lille solstråle har inte varit någon solstråle nu ikväll.
Sen klockan åtta har vi försökt natta den lille herrn... Nu lite mer än två timmar senare sover han inte riktigt men han ligger i alla fall tyst och lugnt.
Man kan ju undra vad som störde honom.

Någon som sover gott här i soffan är pappan! :)


I eftermiddags kom farmor förbi efter jobbet. Tanken var att vi skulle gett oss ut för att plocka bär, men jag orkade inte. Istället tog hon barn och hund och begav sig ut på promenad. Tror dom var borta mer än en timme och under tiden låg jag på soffan och halvslumrade lite tills Peter kom hem en stund senare.
När farmorn, barnet och hunden var tillbaka var det högtid för kvällsmaten! Och sedan var dagen typ slut.
Någon grötätning blev det inte något av idag då han var lite ostabil i humöret ;)


Fick hem två paket med posten idag! :) I den ena var det en klänning jag vann på Tradera för 40 kr. Den var fin så kanske att jag har den på dopet. Det andra paketet var fyllt med kläder till Albin. Två par byxor, en långärmad skjorta, fyra bodies och en dreglis. Även det var en vinst från Tradera. Allt i jätte fint skick och flera av plaggen helt nya. Priset: 200 kr! Helt sjukt. Men jag är nöjd! :) Tror nog att något av plaggen kommer bäras på dopdagen minsann.

Nu ska jag virka lite innan jag ska hoppa i säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0