Söndag

God förmiddag! Här skiner solen även idag. Dock har vi inte hunnit ut något ännu. Peter är där nere och röjer ur tvättstugan. Snart så har vi skurat hela huset :) Jag sitter i soffan men en lite kinkig Albin. Han har just ätit och skulle nog behöva sin förmiddagslur nu. Natten har varit helt okej. Han åt en slurk vid ett då Peter kom in med honom i sovrummet. Sen tror jag att det räckte att jag stoppade in nappen och höll en hand på honom när han vaknade vid ett tillfälle mitt i natten. Sedan någon gång mellan fem och sju åt han igen. Ni hör, jag har ingen koll längre på nätterna... Vissa nätter har jag bara ett svagt suddigt minne av att jag matat. Det är läskigt att jag inte alltid är tillräckligt vaken och med. Tänk om det händer något eller jag gör något dumt?! Fast jag får väl tänka som så att det går på rutin nu, därför jag inte alltid minns kanske. Nähä! Han tänkte visst inte alls sova just nu. Istället halvligger han här i knät och snackar, med hela näven i truten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0