Typiskt!

Vilken ängel! Han sov ända till fyra nu på morgonen :) <3 Och jag sov som en stock till dess.
När han käkat klart bytte jag blöjan i mörkret här i sovrummet för att förhoppningsvis förhindra att han vaknade till för mycket. Det fungerade bra, som oftast. Lägger ner honom i vaggan utan protester och även jag lägger mig till rätta och sluter mina blå igen :) Då hör jag hur det sprakar här bredvid... Jahopp, bara till att ta upp ungen och börja om det hela ute i badrummet ändå då. Självklart ligger han och flinar lite yrvaket åt mig ute på skötbordet :)
Tillbaka till sovrummet och vaggan men denna gång med protester. Han ligger och bökar och snurrar runt där i ett bra tag för att ganska snart lägga till gnisslet (han låter som en gammal gnisslig dörr ibland:) och därefter komma på att det skulle vara bra gott med lite mera käk!
Så här ligger jag nu med en mätt och sovande bebis bredvid medan jag är lite små hungrig och "pigg" och inte kan somna om, klockan fem en söndagsmorgon.... Jorå så att......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0