Fix och trixardag

Jag ligger i sängen med en sovande Albin på bröstet. Oj så mysigt det är!!! Vill inte lägga ifrån mig honom.


Idag har vi haft en riktig fixar dag här hemma. Jag har äntligen lyckats julpynta lite. Visserligen är vi ju ej hemma julafton men eftersom vi ska fira här på annandagen kan det ju vara trevligt med lite julfeeling.
Farfar fixade med sig en gran hem åt oss idag med när han sålde granar med Lions. Känns ju lite surt att köpa en gran, men vi får skylla oss själva att vi ej gav oss ut och letade upp en i skogen innan all snö kom. Vi bestämde att vi inte klär granen förän vi kommer hem på juldagen faktiskt. Känns lite konstigt men då slipper vi passa granen från Albin, för han lär ju inte kunna låta den stå orörd :)

Albin röjer runt här hemma för fullt! Att ställa sig upp är ju det senaste men tack och lov har ännu bara nöjt sig med att ställa sig i sängen och mot trappgrinden. Så grinden har förankrats lite extra idag.

Nä, nu ska jag försöka lägga över gosungen till hans säng för att sedan dricka lite glögg med Peter.


Kommentarer
Postat av: Janina

Oj vad han kan! Din nedrans skrytmamma ;) haha! Grinden liknar ju spjälisen lite så han kanske blandar ihop :)

2012-12-16 @ 00:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0