Resultatet

Byebye det råttfärgade trista håret!
Hej tvättat, färgat, slingat och klippt hår!

Det blev påfyllning av mina blekta slingor uppe på och mörklila underhår.
Jag trivdes så bra i det när vi gjorde det för ett par år sedan så vi körde favorit i repris. (inte så jätte bra bilder)

Kul att träffa Emelie igen och snacka skit. Bästa frisören i stan :)


Mina killar hade klarat sig exemplariskt utan mig i de cirka fem timmarna vi var ifrån varandra. Inga sura miner alls tydligen.
Men när det kom in på salongen för att hämta mig hade den lille inte ens tid att bjuda sin mamma på ett leende när han fick se mig. Skitunge <3

Nu har vi precis intagit lite käk på donken och brummar nu vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0