Shopping hela dagen

Jippie! Nu fungerar appen igen, mycket lättare att blogga igen :)

Idag har jag och Albin varit inne i Norrtälje och shoppat nästa hela dagen.
Inresan tog en timme!!! Vet vad som hänt men det var tvärstopp i en korsning så för att inte riskera att sitta fast i bilkö backade jag tillbaka och tog en annan väg. Dock låg det en snövall ivägen på ett ställe där jag tänkt svänga av och jag vågade inte chansa och riskera att fastna så jag fortsatte och fick snällt köra den långa omvägen. Mötte en bärgningsbil och fick snällt backa igen en bit så vi kunde mötas.
Väl inne i stan gjorde vi några ärenden lite här och var och åkte sedan upp till Bvc för att hämta ut nya D-vitamindroppar. Efter det tog vi Ica och sedan äntligen hem.
Albin höll god min nästan hela tiden. Det som är tråkigast är att plockas i och ur bilen flera gånger tycker han.
Hemma möttes vi av pappan som servade Albin med mat och till efterrätt blev det en majskrok. Det är första gången han åt det men ändå förstod han genast hur han skulle bära sig åt och jag tror den smakade ganska gott.


Kommentarer
Postat av: Lelle

Nyfiken i en strut här! Men ... Varför åker ni till BVC för att få D-droppar? Kram! :)

2012-12-11 @ 19:26:23
URL: http://Lellelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0