Trotsar snön för simhallen

Vi gav oss iväg till simhallen i förmiddags trots det idoga snöandet och oplogade vägar. Det gick bra, trots stressen att hinna i tid. Det tar ju evigheter att klä på oss och komma utanför dörren! Jag är redan less, iallafall på alla kläder.

På dagens lektion sjöng vi små grodorna och "slängde" upp våra ungar bak på ryggen. Haha. Det var roligt för både oss föräldrar och barnen.
Nu är det bara två lektioner kvar tror jag och efter det får vi se om pappan i huset är snäll och pröjsar för stegtvå kursen också? ;)

När vi styrde hemåt igen snöade det ännu mer än när vi kom, men hem kom vi välbehållna.

Nu sover min lille fisk och jag dricker halvljummet kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0