Återställd

Idag har jag känt mig som en helt ny människa! Igår kände jag mig så bitter och less medan jag idag känner mig mer uppåt. Akupunktur och lite snabb hemmaspa kan göra susen :) Något som också bidragit till min humöromvändning är att jag idag fått mer möjlighet till att påta i trädgården. Ligga på knä och rensa ogräs är balsam för en trött mamma. Natten till idag var hundra gånger bättre än den innan! Visst, lite gnäll ett par gånger men det var inget att jämföra med tidigare natten. Dessutom vaknade även Peter också och gick bland annat upp och bytte blöja. Kändes skönt :) Tänk vad en sådan liten gärning kan betyda så mycket. Något som gjort mig ännu mera uppåt idag var att jag både igår kväll och tidigare idag lyckades pumpa ur två rejäla måltider med mjölk! Första gången på länge nu. (att den ena av dem gick till spillo då gossen inte alls ville äta när pappan trodde det behöver vi ju inte tala om;) Men den andra portionen slank ner bra när farmor serverade den tidigare ikväll :) Farmor fick även agera barnvakt då jag och Peter for iväg och var med på dagens volleyboll pass. En timme var vi borta och dom hade klarat sig fint utan oss :) Albins öga är fint idag igen. Skönt att det inte verkar bli något av det. Och såret på insidan av underläppen är inget han bryr sig om idag heller. Vår tappra lille gosse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0