Jag med min vanliga "tur"

Sådär ja. Äntligen i säng! Det är inte lätt att hinna med allt man tänkt göra när man har en liten knoddas som har helt andra planer än oss :) Men nu så har vi lyckats ta hand om tvätt, diskat, nöd badat bebis (en liten olycka skedde:), duschat oss själva, nattat en mycket envis bebis som inte ville sova och lyckats packa det mesta inför vår resa. Inte lätt att hitta alla grejer i flyttkaoset. Så nu ligger jag här och funderar på vad jag glömt ta fram... Har ställt klockan för ringning imorgon igen och hoppas på att få en läkartid på jouren. Har sedan igår fått massa röda utslag på höger lår och arm. Under natten bildades det små vätskefyllda blåsor också och de har börjat ömma, hetta och irritera en hel del! Undrar verkligen vad det är och hoppas innerligt att det inte är något som smittar till lille Albin! Ringde i förmiddags till jouren men då var deras tider redan slut... Alternativet var att uppsöka akuten, med risk att få sitta där halva dagen. Det lockade inte alls så jag väntade till imorgon. Fast nu under dagen har det ju förvärrats en hel del så jag ångrar mig nästan... Vill veta vad det kan vara och framför allt om det smittar?! Men imorgon får jag veta (hoppas jag!). Jag lyckad alltid råka ut för de mest udda och konstiga saker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0