MVG

Albin fick MVG igår av både Bvctanten och farbror doktorn. Han har gått upp fint i vikt också, trots allt kräkande. 5485 g och 60 cm lång. Huvudomfång 41 cm.
 
Igår firade vi in Peters semester genom att äta kvällsmaten på drömkåken.?Hemmavfestade vi loss på jordgubbar och glass i kvällssolen! 
Jag och Albin tog en rask två kilometers promenad. Bättre än inget. Men fasiken vad ont i knäna jag haft i natt... 
 
Nu sitter vi i bilen in mot staden och uträtta lite olika ärenden. Vi kommer inte hinna med hälften dock för Peter måste vara hemma vid ett igen. I eftermiddag ska han åka över till Åland med jobbet som avslutning nu innan semestern. Blir spännande att se om han kommer hem full och odräglig ikväll ;) Har iallafall förberett honom på att han får sova på soffan om fallet är så :) Men jag tror inte jag behöver oroa mig för den saken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0