Sovit gott

Jag tvingade på mig min ring igår på mina fläskkorvs fingrar. Så nu sitter den där den sitter kan jag meddela :p

Inatt vaknade inte Albin förän halv fem och ville ha mat. Jag tror jag sov nonstop till dess! Tack underbara bebis :) Han var antagligen helt slut från igår kväll då han var riktigt ledsen och otröstlig och inte lyckades somna förän vid tolv.
Imorse var han också lite grinig innan han kom till ro på pappas bröst just innan vi skulle åka. Beror säkert på att vi inte fick vår stund på morgonen att ligga och dra oss i sängen innan vi går upp. Han kanske har fått mitt morgon humör? ;)
Nu har han iallafall sovit gott ända sedan vi åkte hemifrån bortsett från en liten slurk mat när vi stannade på Donken.
Och hör och häpna! Han har varken spytt ner vare sig mig, Peter eller sig själv. Ännu... Vår duktiga och fina pojke <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0