Upp och hoppa

Jag borde verkligen gå upp nu! Föräldraträffen börjar ju redan klockan ett, så för att hinna rasta hund, promenad, äta frukost, fixa till mig och bebis samt hinna dit i tid borde jag gå upp. Men jag är så trött! Albin har legat och gnällt sedan halv sju och bara velat lega vid bröstet. Och inatt höll han också igång, inget gnäll eller skrik men han höll på att greja i sin säng och snacka med sig själv så jag också vaknade flera gånger :) Men nu sover han ju självklart jätte gott i min armhåla. Typiskt!

Inatt la jag även märket till att hans bebisskrik börjar försvinna. Nu kommer istället riktigt gälla illtjut från hans lilla mun när saker och ting inte sker tillräckligt fort! :)

Nu måste jag upp!!!!! *gäsp*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0