Dumma tanke

Farmor kommer till oss idag så jag fick för mig att jag skulle slänga ihop en sockerkaka så vi kan bjuda på lite fika. När jag står där och vevar med elvispen så slår mig tanken att elvispen har hållt och fungerat länge. Jag köpte den när jag flyttade hemifrån för nio(!) år sedan och det är bara någon billig skit men ändå har den hängt med såhär länge.
Några sekunder efter jag tänkte det smäller det liksom till i den och börjar sedan tjuta som en cirkelsåg typ.... Då stängde jag av makapären!
Fortsatte vispandet förhand, så det blir spännande att se hur luftig kakan blir ;)

Så nu står det elvisp på inköpslistan.


(är det verkligen nio år sedan jag flyttade hemifrån? Shit vad tiden går och vad gammal jag är i så fall!!!
Men jag har ju hunnit testat på att bo på lite olika platser i Sverige under den tiden. Vidgat mina vyer så att säga :) Inte trodde jag att jag skulle fastna i lilla Norrtälje! ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja,sen den 11 okt har du klarat dig i 9 år utan mamma o pappa. Bra gjort!

2012-10-21 @ 14:33:16
Postat av: Katti

Sockerkakan var jättegod med chokladbitar som jag älskar. Välvispat!!!

2012-10-21 @ 19:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0