Emma min sköna

Just nu är jag lyckligast i världen!!! Imorgon eftermiddag ska jag hämta hem två styckna Emma fåtöljer!!!
Jag har suktat efter dessa fåtöljer i många år men aldrig haft plats för dem innan. För en vecka sedan la en kvinna ut en annons om två fåtöljer på Facebook, 1800 kr ville hon ha. Oj vad sugen jag blev men tyckte det var mycket pengar (var egentligen väldigt billigt med tanke på det fina skicket). Sedan dess har jag inte kunnat sluta tänka på dom men inte heller hittat annonsen igen.
Igår la jag in en annons och efterlyste kvinnan med fåtöljerna. Idag la hon upp annonsen igen och hade dessutom sänkt till 1400 kr. Jag mailar henne och säger att jag ger 1000 kr och hämtar dem imorgon. Till min förvåning god tog hon mitt erbjudande! :)
Oj så glad jag är! Äntligen har jag (snart) mina två Emma fåtöljer som jag i så många år drömt om.
Dessutom verkar dom vara i fullt användbart skick. Kanske inte världens snyggaste klädsel, men va fan. Till det priset ska jag vara mer än nöjd. Oftast säljs dom i uselt skick och i stort behov av renovering och tapetsering= ännu mer kostnad. Jag kan troligtvis ha mina framme och skryta med så fort jag kommer hem med dem =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0