Jackpot

Vi drog med oss farmor ut till skogen för att förhoppningsvis hitta lite trattisar. Lite blev dock fel ordval då vi hittade hur mycket som helst! Korgen fylldes snabbt med både gula kantareller och trattisar.
Albin hängde på pappas mage och kikade på alla träd som fanns i skogen. Nöjd från början till slut.

Det var lite blött och lerigt bitvis så jycken slängdes i badet så fort vi kom hem! Inte jätte uppskattat precis. Men oj vilken ren och fin jycke vi har nu! :) Till och med tänderna lyckades jag borsta lite. Han fönades torr och titulerar nu mer under namnet Fluffy!

Vi har nu intagit middagen och jag har lagt mig på soffan. Känner mig inte helt hundra i kroppen, känningar i halsen och en trötthets känsla. Vi får se vad det leder till...


Kommentarer
Postat av: Katti

Lilla Nico ser lite ynklig ut utan fluffig päls. Kan du ta kort på honom i torr tillstånd också så vi får se skillnaden? :-)

2012-10-21 @ 19:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0