Kräsna människor och otörstig pojke

Nu är det tack och god natt här hos oss för mig.
Dagen har ägnats åt sovmorgon till elva! Albin gick upp med pappa någon gång och fick gröt till frukost.
När jag masat mig upp åkte för att titta efter diskmaskin igen och ny köksblandare. Gick väl sådär. Det är svårt att hitta en diskmaskin för oss kräsna tydligen. Antingen känns dom för "enkla", är för dyra, för högljudda eller för osmidigt designade inuti bland annat. Och eftersom vi vill ha en integrerad finns det inte heller så många att välja mellan.
Köksblandare hittade vi inte heller någon men beställde en på nätet när vi kom hem istället.
Vi var på banken också och öppnade upp ett sparkonto till Albin. Så nu kan ni som vill lätt sätta över lite pengar till grabben! ;)

På eftermiddagen kom farmor förbi här efter jobbet. Vi fikade och Albin fick banan. Mums! Sedan tog hon med både barn och hund på en ordentlig promenad och under tiden tvättade Peter bilen och jag klippte bland annat ur vinbärsbuskarna och Shersminbusken.

Kvällen har varit lugn.
Albin fick smaka lite omelett vid middagen och det tyckte han väl smakade sådär. Han fick också för första gången dricka vatten. Men det vet i sjutton om han fick i sig något av vattnet? Det var nämligen mycket roligare att leka och gnaga på flaskan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0