Morsning

Vi var redan i säng vid halv tio igår! Kors i taket. Men inte sjutton lyckades jag somna innan klockan elva ändå... Albin vaknade någongång efter tio och ville äta. Jag hade gjort iordning lite ersättning så han fick både tutte och flaska. Han åt med god aptit men orkade tydligen bara cirka 30 ml ersättning. Därefter sov han till klockan fyra ungefär, så ett litet framsteg kanske eller bara en tillfällighet. Vi kör på det här nu ett tag och ser var det leder.

Det är ju måndag igen. Tack och lov tror jag att jag lyckats vakna med lite bättre inställning till dagen idag, jämfört med igår. Jag hoppas det håller i sig, trots att himlen är grå och regnet hänger i luften. Än så länge ligger vi kvar i sängen. Fast jag har varit vaken sedan sju då Albin vaknade. Men han somnade om här bredvid för en stund sedan. Jag ska nog ta fram boken och läsa lite. Det är ingen ide att försöka somna om igen för min del, han vaknar nog snart igen ändå.


Kommentarer
Postat av: Janina

Å vad avis jag blir att han tar ersättning! Vilken sort ger ni? Axel vägrar sempers :/

2012-10-15 @ 10:22:41
URL: http://schanina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0