Ny dag igen

Här är det fortsatt ond hals och tungt huvud.
Albin har somnat om här bredvid mig efter att ha levt rövare en stund :)
Natten följde de gamla mönstrens, tyvärr. Käk vid elva, tre och halv sex. Jag försökte lite halvhjärtat där vid tre att distrahera och söva om, men mitt tålamod fanns inte alls så jag gav upp efter en stund och lät honom äta. Efter det somnade han om efter en stund, om än lite oroligt och sov till sju cirka.
Bättre lycka nästa gång :)

Jag ska läsa lite nu medan han sover en liten stund.


Av någon anledning har Albin fått som vana att börja sova som Pippi Långstrump på nätterna, med huvudet i fotändan av sängen.
Han ålar sig runt på egenhand och man hittar honom inte där han borde ligga.
Haha. Vår lille toker!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Krya på dig, lilla gumman.

2012-10-23 @ 12:03:00
Postat av: Katti

Jag tror att Albin har bättre "motstånd" i sängen för att kunna krypa/hasa omkring. Snart fixar han det också. Det ser så stadigt ut när han sitter :-)

2012-10-23 @ 16:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0