Som vanligt

Jag sitter på pallen i hallen och drar barnvagn över tröskeln. Herrn i vagnen ligger och gnyr lite för sig själv. Trots att han somnade under vår morgonpromenad och fortsatte sova hemma på trappan blev han sovnödig nu igen efter lite gröt och lite bus.

Inga framsteg den gångna natten nu heller. Han ville inte ha någon ersättning efter tuttandet vid elva. Vaknade vi två för nästa matstund och där i mellan knorrande när nappen åkte ur. Han kan ju inte sova speciellt djupt med tanke på att han vaknar nästan varje gång nappen trillar ur. Jag skulle vela knyta fast nappen med snören bakom öronen så den inte trillar ur så lätt :)
Sedan sov han till sex ungefär, då pappa kom och sa hej då till oss så han la över honom hos mig i sängen. Efter käket då sov vi båda två till efter nio! Tack min guldklimp! <3


Kommentarer
Postat av: Janina

Låter som nätterna vi haft :/ Axel slutade ju helt med nappen också när vi började med smakisar.

2012-10-17 @ 13:40:21
URL: http://schanina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0