Sova frukostluren

Här har vi varit vakna sedan sju och uppe sedan åtta. Det hör nu mer till ovanligheten att knoddas behagar somna om en stund igen efter att han vaknar där runt sex-sju.
Inget jag är lycklig över direkt. Den där extra timman man fått sova på morgonen har varit guld värd! Nu tycks det ju dock vara slut på den lyxen. Men jag är glad att han inte vill gå upp klockan fem :) än...

Efter att han fått sin grötfrukost med banan till efterrätt passade det alldeles utmärkt att sova en stund till. Och det gör han fortfarande, cirka en och en halvtimme senare.
Jag har ätit frukost, vikt tvätt, tvättat en maskin tvätt och nu snurrar den tumlaren. Sedan har jag suttit och virkat en stund, tagit hand om lite disk och sminkat mig.
Jycken ligger och väntar på promenaden och tycker att den där lille gaphalsen ska vakna nu :)

Idag hade jag tänkt att vi ska åka in till öppna. Vi var ju ej där förra veckan eftersom jag mådde lite halvrisigt, så Albin längtar nog efter sångstunden och träffa lite polare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0