Tvätta tvätta varje söndag

Peter var i riktiga tvättartag igår! När vi kom hem från farmor igår vid halv åtta så slängde han först i hunden i badkaret och skrubbade honom skinande ren :) Därefter hamnade även nya bilen i blöt. Så nu är den som ny!

Till svar om era kommentarer om flames på bilen så är det också pappans planer :)


Medan Peter pysslade med tvättande av olika ting nattade jag Albin, vilket var en super enkel match! Han var mega trött och grinig och jag var rädd att det skulle leda till en låååångdragen nattning. Men tji fick jag! Han låg vid bröstet och tuttade en kort stund sedan stoppade jag honom i säng och han skötte i stort sett resten själv. Det hela tog max tjugo minuter. Duktig pojke! Sedan sov han faktiskt till halv ett, då han tyckte det var dags för käk igen.


Kommentarer
Postat av: Janina

Maken blev lite avis på er snygga bil, "det var tur den hade Saab-fälgar, annars har jag fått lov och dit och sno den" sa han :)

2012-10-02 @ 07:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0