Vi skolkar

Vi skippade öppna förskolan idag. Jag mår inget vidare. Huvudvärk, ond hals och känner mig lite febrig i kroppen fast utan feber.
Men det går ingen direkt nöd på oss här hemma. Just nu ligger vi på golvet och leker.

Hur var natten då?
Jo den var helt okej. Han vaknade första gången runt tolv och började böka lite. Jag hade inte somnat riktigt så han fick tutta då och åt ordentligt. Eftersom han inte var så värst intresserad att tutta när han la sig så var det skönt både för honom och mig att han åt då. Efter det somnade både han och jag och sov till straxt efter fem! Dags för lite tutte och sedan sova vidare. Därefter vaknade han vid sju igen och var piggelin. Då fick han komma över till mig och stoja runt. Efter mycket om och men fick jag honom att somna igen vid nio ungefär och då sov vi båda till halv elva. Skööönt! :)
Så jag tycker natten var helt okej! Underbart att slippa käket där vid två/tre. Så länge vi kan sova över det är jag mer än nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0