Dagen jag aldrig trodde skulle komma

Jag vill härmed meddela allmänheten att jag numer kommer i mina gamla jeans! Oh yeah :)
Lite mer än fyra månader efter förlossning sitter dom som gjutet (bortsett från pösmagen).

Igår när vi röjde rotade jag runt bland alla mina "gamla" kläder som jag la undan vart efter jag växte ur dem. Bara för skojskull provade jag mina favvo jeansleggins, som alltid varit ganska trånga. Döm om min förvåning när jag fick upp dom över lår och röv! :) Sen provade jag jeans på löpandeband och insåg att jag får upp dom och kan knäppa dom utan att riskera knappskjutning! Tjoho


Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis!

2012-09-17 @ 13:08:55
Postat av: Anna Bergström

Åh härliga tider :) För mig tog det 1,5 år och lite till att komma ner till min målvikt. En månad senare blev jag gravid med nummer två *haha* Jaja, så kan det gå ;)

Svar: Det GÅR INTE att lösenordsskydda vissa inlägg på bloss.se.
Jag löste det på så sätt att jag startade EN TILL blogg. Hela den bloggen är lösenordsskyddad. Så när jag vill lösenordsskydda inlägg så skriver jag i den andra bloggen och sen länkar jag från min offentliga blogg - och de som har lösenordet kan gå in på den låsta bloggen och läsa :)
Förstod du hur jag menade?
Annars får du hojta till så ska jag försöka förklara lite bättre ;)
Lycka till och ha en bra dag :)

2012-09-17 @ 13:47:14
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se
Postat av: Janins

Grattis!! Va avis jag blev nu :/

2012-09-17 @ 16:16:59
Postat av: Emma 22år | Mamma & grisskötare

Åh, härligt! :D Få saker som får än så glad som när man kommer i kläder som varit för små. :)

2012-09-17 @ 22:43:03
URL: http://nikoba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0