Det rinner över...

Äntligen har jag landat i sängen :)
Äntligen är det fredag imorgon och snart lördag så vi kan få det här ståhejet överstökat. Visst ska det bli kul. Absolut. Men jag stressar sönder mig! Har tydligen inte än förstått att precis allt tar cirka fyrtiosju gånger längre tid när man har barn. Och då har jag ändå hjälp av syrran.
Och har något börjat strula så fortsätter det ju givetvist så! Fast faktiskt *peppar peppar* har saker och ting gått bra idag. Bakning, handling och tandhygenistbesöket flöt på. Halv sju var vi hemma igen och tack och lov så hade Peter lagat mat som stod och väntade på oss! Därefter en sista kompletterande bakning. (det slutar med tre sorters kakor ändå. Planen var att enbart göra cupcakes. Men då jag fick dom så torra så vågade jag inte köra på det) Imorgon ska glasyren på och sedan är kakjoxet klart! Då ska bordsdekorationerna göras iordning, min klänning ska strykas och alla prylar med mera som behövs tas med ska vi se till står samlade och redo på ett och samma ställe.
Jag är såååå tacksam för att inte behöva styra med smörgåstårtorna själv. Då hade jag gått under för länge sedan :)

Nu sova! Mycket som skall göras imorgon. Just det! Nämnde jag att det är träff med föräldragruppen imorgon också? Samt att vi är bjudna till kräftskiva på kvällen?

Tillråga på allt verkar det som att min underbart härliga lingonvecka har bestämt sig för att göra comeback. Fan! Trodde man skulle kunna få slippa skiten lite till. I alla fall så länge jag helammar. Hoppas att det bara är falskt alarm :)


Kommentarer
Postat av: Janina

Ja veckan innan dopet var kaotisk! Det var samma här, skulle bli så kul att ha det men man längtade rätt mycket till det var över! När jag väl slappnade av på söndagen kom feber och förkylning istället som brev på posten :/ ser fram emot bildregn på söndag! :) hoppas allt går bra imorrn för er och att allt blir färdigt såsom du tänkt! (min lingonvecka kom efter två månader, var glad du slapp i fyra...)

2012-09-06 @ 23:54:12
URL: http://schanina.blogg.se
Postat av: Janina

Ps. Mensen kan (min teori!!) ha samband med minskad nattamning. Det sägs att man är skyddad mot grav. När man ammar, men då är det inräknat 2 el. Flera nattamningar. min kom när vi började få fason på nattsömnen, och ni hade väl också få börjat sova mer?

2012-09-06 @ 23:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0