Lektant

Vågar jag berätta att vi somnade om och väcktes av en kelsjuk jycke halv tolv?!
Skönt var det hur som helst :)

Jag trodde mina chanser till att hinna somna om innan Albin vaknade igen försvann då telefonen ringde och det var den där förbenade GoBoken IGEN! Det är typ fjärde gången dom ringer mig och vill sälja sina barnböcker. Jag har alla gånger vänligt men bestämt tackat nej och bett om att de inte behöver ringa mig igen. Till synes helt i onödan tydligen...

Albin har återigen kommit på brumljudet med läpparna. Så idag flyger det saliv här hemma! :)

Vi väntar på att pappan ska ringa och då packar vi in oss i bilen och möter upp honom för att handla lite inför helgen.
Så länge sitter vi nu på golvet och "leker". Den lille herrn blir väldigt fort rastlös om inget händer.
Sitta och gunga i knät fram och tillbaka och sjunga - gung gung gung gung är en hit för stunden just nu :)


Kommentarer
Postat av: Janina

Hörde av en annan mamma att de ringt och trackat henne också till hon tröttnat och tackat ja till ett paket :/ trist när de gör så! Själv har jag inte haft några problem med dom.

2012-09-21 @ 18:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0