Liten humör dipp

Nattningen gick några minuter snabbare idag än igår. Men självklart måste han äta/tutta två gånger innan han kan låta sig somna. Vilket i slutänden leder till att det är jag som får sitta och passa på honom tills han äntligen somnar och slutar spotta ut nappen femtioelva gånger.
Han har nu hunnit med att äta ytterligare en gång nyss. Jag försökte få honom att äta från bägge brösten så han förhoppningsvis kanske kan hålla sig mättare längre över natten. Hoppas går ju alltid att göra.
Nu ska jag inte uttala mig mer om natten för jag tror det vara bringar otur.


Faktiskt att jag inte känt mig så trött idag trots bristen på nattsömn. Kanske att jag tappade humöret något nu här tidigare ikväll.
Albin och jag tog ett litet bad innan det var läggdags för honom. Lika uppskattat även idag!
Jag har faktiskt anmält oss till babysim nu i höst. Det startar om några veckor. Det ska bli skoj! Både Albin och jag gillar ju att bada så det kan inte bli annat än bra tror jag :)

Nu ska jag försöka sova. Dock har jag jäkligt ont i ryggen idag så vi får väl se hur det känns nu när jag ligger.
Ska se om dagens avsnitt av Bonde söker fru kommit ut på fyrans app. Hade ju fullt sjå med nattning då så jag missade samt att Peter tittade på Arga snickaren.

God natt världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0