Myser

Jag och knoddas ligger på soffan sedan en timme tillbaka typ. Han har somnat och sover så gott på mig. Det är mysigt då det är väldigt sällan han somnar så nu för tiden.
Jag har roat mig med att titta på ensam mamma söker medan han snarkat.

Imorse tog vi en ordentlig promenad igen. Har ju fuskat de sista veckorna och bara tagit kortare rundor. Men idag var vi ner till landsvägen och vände. Tre kilometer.
Till frukosten bjöd jag Albin på lite päronpuré. Jag köpte två olika burkar igår. Men av hans minspel och rysningarna som gick genom hans kropp att döma tror jag inte han tyckte det var så gott... Haha
Nytt försök ikväll :)

Hur mysigt det än må vara att ligga med honom här och nu så känns det väldigt jobbigt att vara galet mycket toanödig...


Kommentarer
Postat av: Anna Bergström

Det är inte så krångligt som det kanske låter. Att fixa en låst blogg gör du på en minut och sen är det bara att börja skriva och lägg in en länk i offentliga bloggen ;)
Men visst vore det MYCKET enklare om blogg.se kunde ordna så att man kunde välja att låsa vissa inlägg bara...
Vilken jättesöt grabb ni har förresten :) Hur gammal är han?

2012-09-18 @ 16:22:10
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0