Regn

Det regnar här. Så där fint så det knappt syns, men man blir typ dyngsur av det. Jycken stod bra länge på trappan och tvekade när vi skulle ut på rundan :)

Albin har precis somnat. La honom i spjälisen idag. Han brukar ju alltid sova i vagnen dagtid men jag tänkte prova sängen idag istället och det gick ju bra det med :) Bara han får ligga och greja lite själv och snurra åt alla håll först så kopplar han tillslut av och somnar. Likadant på kvällarna :)

Jag ska ner och sätta på en maskin med tvätt. Det hände en "liten" olycka här innan han la sig. Större lass har nog inte mitt öga skådat tror jag.
Han har börjat bli trögare i magen nu efter att han börjat äta mer gröt och banan. Vilket är fullt normalt skulle jag tro. Men nu kom det riktiga lasset efter flera dagars småkluttande :)
Vi ska nog köpa hem lite katrinplommon puré tror jag och ge lite ibland.

Bäst att sätta fart på fläsket nu så jag hinner få något gjort innan han vaknar igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0