Skrik och skrik

Inget är bra nog för den lille herrn ikväll. Han har varit ganska gnällig hela dagen faktiskt. Kanske han fortfarande ligger efter med sömnen från igår?
Men inatt sov han bra! När han väl somnade igår så sov han ända till fyra imorse! :) Åt lite och somnade om fort för att sedan tigga om mat efter sju igen. Både han och jag missade helt när pappan åkte till jobbet och väckarklockan.
Tänk om alla nätter kunde vara såhär bra :)

Annars så har dagen varit lång idag. Jätte lång! Känns väl så när man hinner med mycket :)
Jag och syrran har bakat hela eftermiddagen. Allt gick inte riktigt som jag hoppats och velat och tillslut höll jag på att tappa tålamodet helt! Men med nya tag imorgon så blir det nog bra. Hoppas jag.

Nu ska jag hoppa in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0