Social stimulans

Nu är det sommar igen! Shorts och t-shirt på :)
Jag är fortfarande på benen utan sjukdom!

Idag hade jag tänkt att ta med Albin till öppnaförskolan för att träffa andra bebisar och mammor. Det är på tiden att vi masar oss dit och får lite socialstimulans i veckorna! :)
När Peter kommer hem från jobbet åker vi till farmor och passar på att träffa farmors bror med fru igen innan de åker hem till Ungern imorgon. Tänk att dom kom ända från Ungern för att närvara på Albins dop. Jätte roligt!

Nu ska jag piffa till mig lite så Albin inte behöver skämmas för sin trötta mamma inför de andra bebisarna. Albin själv laddar upp genom att sova lite nu :)


En liten komplettering från inlägget igår kväll: Ni behöver inte oroa er att era bajskorvar flöt runt i våran tvättstuga igår ;) Det var så gott som enbart vårat bad och duschvatten som tog en extra vända upp igen. Vårat sköna bad var liksom pricken över i:et för avloppsgubben att orka med :)

Jag hoppas kunna och hinna göra en fin resumé av dopet ikväll eller imorgon. Kommer snart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0