En vecka senare

Idag har jag använt mig av Shapeup appen i en vecka och det var dags att ställa sig på vågen. Jag har ingen exakt siffra på min vikt från förra veckan men jag vet vilka siffror vågen visat de sista veckorna och utifrån dessa så har jag faktiskt gått ner lite mer än ett kilo, på bara en vecka.
Känns gött att vågen faktiskt visar resultat redan och det sporrar en givetvis ännu mer. Och i ärlighetens namn så har det inte varit så jätte hemskt att "bokföra" matintaget och träning. Det är faktiskt riktigt intressant att se effekten av det man stoppar i sig och vad promenaderna och träningen bidrar med. Och tack vare detta så tänker man efter en extra gång innan man stoppar i sig något onyttigt och överväger om det är värt det eller ej.
Jag har inte "bokfört" exakta mängder på det jag ätit utan har ofta höftat till lite på ett ungefär och allt finns inte heller inlagt så ibland får man försöka hitta något likvärdigt. Men bevisligen har det gått bra ändå!

Tror nog jag försöker mig på en vecka till med helvetesappen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0