Föräldrarna flydde hemmet

Igår kväll satt farfar barnvakt åt Albin helt själv för första gången!
När Albin var nattad och sov gott åkte jag och Peter in till Norrtälje för att hämta en byrå som jag prutat till mig för 200 kr.
Innan vi åkte hem stannande vi till på Donken och köpte oss varsin mjukglass med kolasås. Oj så gott det var! Jag har längtat efter det :)

Hemma hade det gått bra den dryga timmen vi var borta men farfar var lite besviken att Albin inte vaknat så de kunde sitta och titta på tv tillsammans. Haha!


Byrån är av äldre modell och ganska robust. Tanken var att den skulle målas om och flytta in i Albins rum, men jag tror tyvärr att den blir för stor att ha där. Rummet är nog för smalt och byrån för djup... Vi får testa och se :) Nu står den ute i garaget och väntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0