Hur går det med mitt matintag då?

Jodå, det går väl men fy fan vad trååååkigt det är!!! Tre dagar har jag klarat nu och jag är redan redo att ge upp igen.
Jag vill komma ner till min målvikt snabbt så min dagliga kaloriranson är liten. Väldigt liten känns det som och det finns typ ingen plats för några utsvävningar.
Jag lyckades hålla mig inom ramen både tisdag och onsdag och hade dessutom lite tillgodo när jag gick och la mig! Dessvärre har denna dag inte varit lika lyckad och diagrammet lyser RÖTT!!! Ändå är jag hungrig nu och har så varit hela kvällen typ. Så blir det efter två fikor och ingen ordentlig lunch. Det straffar sig!
Tre promenader har jag iallafall gått idag på sammanlagt nästan 1 mil. Alltid något! :)

Helt ärligt så kommer jag troligtvis inte fortsätta med det här djävulspåfundet så länge till. Det är absolut inte min grej och dessutom blir man typ manisk.
Jag funderar på att kanske köra på detta i veckorna för att sedan under helgerna strunta blankt i det. Eller fortsätta helt fast inte slaviskt.
Ja jag vet inte ännu? Hur det än är så vill jag ju få ordning på kroppen och på ett eller annat vis måste jag kämpa för att komma dit. Jag får väl testa mig fram längs vägen och se vad som fungerar och känns bäst. Nu har jag ju iallafall tagit tjuren vid hornen och börjat. "Bara" att fortsätta....



Kommentarer
Postat av: Katti

Inte sluta nu.... Det finns inga snabbfix, och röda siffror har tendens att förslava, samt få en att helt tappa suget. Minska inte kalorierna, näringen behöver du, det räcker att ta bort det söta, det behöver du inte. En sak i taget och mycket tålamod. Ha rimliga delmål och fokusera på det. Det blir en liten kurs på söndag i torrborstning (bra mot underhudsfett), tyvärr inte det heller snabbfix... Men jag tror att du klarar allt om du ger den på :-D

2013-04-05 @ 07:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0