Idag för ett år sedan

Idag hade vi bf förra året!
18 April 2012 var en magisk dag som vi längtade till i måååånga månader. Dagen kom och gick utan någon känning alls av att min inneboende tänkte komma ut.

Jag kommer ihåg hur less jag var på att vara gravid. Trött på att känna mig som en flodhäst och trött på att känna mig fet, ful och äcklig. Det fanns verkligen NOLL glamour med att gå höggravid och sprickfärdig men den där jäkla ungen visade ju inga tecken alls på att låta sin mamma få ha sin kropp för sig själv igen.

Men som ni vet fick jag snällt vanka runt ytterligare fjorton dagar och svullna upp lite till...



Kommentarer
Postat av: Mamma

Du har ändrat dig "lite" under det här året. Vi väntade och längtade också. Det var så spännande, första barnbarnet. Men han är inte ensam om att inte vilja komma ut. Du var nio dagar sen. De längsta dagarna i mitt liv. Men det var värt att få vänta! Eller hur?

2013-04-19 @ 07:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0