Stjäla allas uppmärksamhet

Igår åkte jag och Albin in och mötte upp pappan efter jobbet för att sedan handla lite ditt och datt.
Innan vi åkte hem åt vi en fuskmiddag på Donken. Det första vi gjorde innan vi ens beställde mat till oss var att värma Albins burk så han inte skulle hinna brusa upp sig så mycket innan maten nådde hans mun men han hann tala om för alla i lokalen att han anlänt och helt plötsligt var VRÅLhungrig! Jag sätter mig ner och börjar mata och när jag tittar upp så är alla huvuden vända mot Albin, alla ler och har liksom stannat upp i sitt eget ätande just bara för att spana in vår hungriga lille krake. När han sedan får mat i munnen blir han tyst och alla andra fortsätter också äta :)

Eftersom det var fredag hade Albin sina guldskor dagen till ära och det var flera som blev imponerade av dem och tyckte han var tuff! :)

Bara en stund efter att vi kommit hem får vi kvällsbesök av Jessica och Peshraw som var ute och åkte lite och "svängde förbi" hos oss. Kaffe och massa prat blev det. Skönt att se dem!

Inatt vaknade Albin innan klockan tolv och var skitförbannad! Inget annat än att ligga mellan oss dög. Dra mig i håret och hålla i pappas näsa är toppen tydligen.

Morgon var det straxt efter sju imorse och nu är vi påväg hem igen efter att ha varit på barnloppis. Massa fynd blev det och farmor var också där.
Nu är garderoben återigen uppbunkrad med lite kommande storlekar. Det gillas! :)



Lycklig pojke med nyfyndad leksak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0