Tisdag eftermiddag

Ojojoj nu är vi hemma igen. Det blev en lång förmiddag. Först simma och det gick bra. Sedan stannade vi och åt lunch med två andra mammor och deras tjejjor från simgruppen och efter det var vi även tvungna att stanna till på ICA för lite handling till ikväll. Behöver jag nämna att min lille kille är ganska slut nu? :) Lunchdate med massa tjejer är jobbigt! Trevligt var det att få lite vuxenprat och god mat, stekt strömming tryckte jag i mig och till det var det en jätte god lingonchutney (stavning?).

Nu ska lillen sova tänkte jag (han hann somna sista minutrarna hem i bilen tyvärr) och jag ska sätta igång med att förbereda inför kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0