Tummen

Det är kväll återigen och ögonlocken har känts tunga ett bra tag. Dags för sängen snart tror jag bestämt.
Dagen har annars varit bra. Som jag nämnde åkte vi iväg på trädgårdsmässan i förmiddags och traskade runt där några timmar. MASSA folk att trängas med och mycket att titta på. Sättpotatis, en Dr Vesterlund och en födelsedagspresent till Albin fick följa med oss hem.
Albin tyckte det var onödigt att sova sin eftermiddags lur idag så han somnade på två röda vid nattningen klockan sex. Han var så duktig och höll humöret uppe hela dagen fast han mestadels bara fick sitta stilla i vagnen. Han är helt klart bäst den där lille killen!
 
Tidigare ikväll drog jag äntligen tummen ur röven och satte ner mina Dahlialökar i jorden, planterade om mina vintertrötta pelargoner samt sådde några fler frön.
Ja ibland sitter den där jäkla tummen väldigt långt upp :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0