Bullunge

Pust och stön, nu är vi äntligen hemma igen!
Det fanns ingen tid för sovmorgon här idag inte, klockan ringde vid sju och ingen återvändo fanns. Kvart i tio skulle vi vara inne på BVC för ett tandinfomöte. Egentligen skulle man gå på denna info så fort första tanden tittade fram men denna mamma glömde helt bort att anmäla oss till det så istället gick vi nu, efter att sex tänder är framme :) Så det var Albin och tre andra små tjejjor som inte ens hunnit fylla ett skulle jag gissa på.
Infon var väl inga nyheter direkt men ändå bra att prata om.

Efteråt åkte vi till Ica för lite veckohandling men innan festade vi till det med en bullfika jag och Albin! :)

Nu är vi hemma och Albin är stoppad i säng för en flera timmar försenad vila. Han somnade i bilen hem nu men protesterade inte till att lägga sig i sängen ändå. Jag tycker mig höra något ifrån hans rum, så sover gör han inte ännu.
Jag har gjort iordning lite kaffe och slukat en banan samtidigt som jag sträcker ut mig en stund på soffan. Skönt!


Bullungen! Fast han föredrog sin youghurtflaska så jag hann äta mest av bullen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0