Huvudvärk och leksällskap

Min huvudvärk kommer och går hela dagarna. Idag har den slagit till ordentligt lagom till middagen. Jag blir tokig! Det är det sablarns järnet fel!!! Jag tar mina järntabletter mer än vad magen pallar, jag äter minst en smörgås med ett tjockt lager leverpastej varje dag, färska blåbär till frukost och spenat till middag. Dricker ordentligt med vatten gör jag också hela dagen lång. Blodpudding vill jag INTE ha!
Huvudvärkstabletter hjälper 99% av gångerna ingenting.
Antar att det bara är att härda ut....
Det värsta är att mina krafter är helt slut när middag är färdig och uppäten. Jag är bara kapabel till att slänga mig på soffan i stort sett.
Mitt stackars växthus har jag inte varit ute och skött om på över en vecka! :( Tackar Peter som iallafall går ut för att vattna och plocka av tomaterna.

Albin och jag fick iallafall leksällskap i eftermiddags. Molly och hennes mamma kom hit en sväng. Vi var ute och njöt av att det faktiskt var sommar ute igen! :)
Ungarna var lite blyga i två minuter sedan släppte det och dom lekte både tillsammans och var för sig.
Picknick med frukt och riskakor satt fint i de små kistorna :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilket fint litet par.

2013-08-15 @ 20:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0