Kräftor

Det har varit en hemmafixar dag idag. Får passa på när det finns barnvakt :)
Jag har äntligen lyckats plantera om nästan alla innekrukväxter i ny jord, varit på loppis, tvättat, plockat av några kilo tomater samt mått riktigt dåligt.
Helt plötsligt började jag må skitmysko. Lite halvt ont i magen som övergick till magknip, illamående och helt plötsligt nästan frossa. Lyckades peta i mig lite hamburgare vid maten och en banan innan jag stupade tillbaka i sängen igen. Efter ett par timmar mådde jag helt bra igen. Mycket konstigt men SKÖNT att det inte varade längre än så.

Nu på kvällen har vi ätit lite kräftor och det var smaskens. Albin hann klappa på en innan han gick och lade sig :)
Jag provade på en ny förrätt med bl.a. zucchini, som jag hittade i en tidning och det smakade även det riktigt gott!

Jag har nu gått och lagt mig och så även de andra eller Peter ligger kvar på soffan och sover tror jag.

Godnatt med er!



Idag plockades förtältet till husvagnen ner. Nu är sommaren slut :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0