Söndagsfynd

Grabben sov hela natten utan ett endaste pip ända till sju imorse ensam i sitt rum. Vi är mäkta stolta! :)
Även jag har sovit okej. Var in och tittade till honom vid två då jag ändå var på toa och han sussade så sött.

I förmiddags lyckades jag lura med mig Peter på loppis. Blev lite fynd till Albin. Två nya dinosaurier, ett parkeringshus, en duplolegoplatta, två tröjor och ett par byxor för ynka 100 kronor ungefär.

Vi kom hem för en stund sedan och vi har petat i oss lite sen lunch. Albin är stoppad i säng och sover en sen tupplur.
Vi var lite "oroliga" över hur vi skulle greja middagsläggningen nu eftersom han är bortskämd med att vi alltid legat bredvid till han somnat och ibland även vi somnat ;) Men jag la ner honom i sängen och lämnade rummet, han låg och protesterade en stund innan han tystnade och somnade. Hejja!!! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Duktig kille!

2013-08-18 @ 15:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0