"tufftuff" och OJ!

Visserligen skulle det inte skada om jag blev lite morgonpiggare men att vakna vid 03 och inte kunna somna om känns liiiite överdrivet faktiskt!
De senaste nätterna har jag sovit uselt! Har vaknar 700 gånger och tittat på klockan, blivit besviken över hur lite den varit och längtat till morgonen. Men när morgonen väl kommit har mina ögon inte varit lika exalterade. Typiskt!

Bredvid mig har jag två snarkande killar iallafall. Albin vaknade vid tolv och ville då komma över till oss... Jycken ligger faktiskt kvar inne i andra rummet och snarkar han med.


Ett nytt favoritord hos Albin är OJ! Eller UJ! Igår var precis allt OJ/UJ! Det är så roligt :) Han är också väldigt duktig på att öppna kyl och frys. Han vet precis hur man gör! Man håller i handtagen och trampar på pedalerna nedtill. Han registrerar då ALLT som händer och sker.
Han plockade fram sitt tåg med snöre i igår också och gick iväg med och lät som ett tåg! :) Tidigare har han alltid brummat åt tåget precis som åt bilarna men jag har talat om för honom att tåg inte brummar utan låter "tufftufftufftuff" typ och det har han nu tagit fasta på och skiljer på sina bilar och tåg. Underbara unge! <3


Kommentarer
Postat av: Syrran/moster

Han är duktig han! Han har ju ickså lärt sig att man kan slå pappan i huvudet med flugsmällan :p

2013-08-15 @ 09:12:08
URL: http://baraordifoljd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0