En olydig mage

Igår eftermiddag började innehållet i min mage stöka runt som aldrig förr och det forsatte hela kvällen. Det är faktiskt inte så jätteskönt eller behagligt när det blir sådär mycket. Halsbrännan var konstant under tiden och det är väl inte så konstigt. Ibland kändes det som att man blev nypt i magen innifrån liksom. 
Det sparkades och bökades åt alla håll och man kan ju undra hur många varv bulan snurrade runt där inne egentligen. Tillslut kändes det som att den lagt sig på tvären där inne och sträckt ut sig ordentligt och den känslan har fortsatt under hela dagen. 
Nu på eftermiddagen var det till och med svårt att sitta och böja sig framåt var ju bara att glömma! 
 
Jag och magen just nu i soffan 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så söt :-) Jag tror kulan har växt rejält nu. Den är i alla fall fin.

2013-12-11 @ 20:42:21
Postat av: Katti

Jättefin mage. Pigg liten krabat där inne :-) Kanske minska på kolhydrater gör Tvåan lugnare... Det är svårt så här i jultider.

2013-12-12 @ 17:33:15
Postat av: Janina

Å vad avis jag är på din fina mage! <3 det börjar bli spännande nu!

2013-12-12 @ 22:56:07
URL: http://schanina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0