Besatt

Jag är helt besatt av Wasas havreknäcke, bregott och rökt gourmetskinka!
Gud nåde den som försöker byta ut någon av sakerna. Det går inte!!!

Jag skulle kunna leva på detta. Att äta det till frukost, lunch och middag vore ju rena drömmen.
En morgon/förmiddag utan mina knäckisar kan bara leda till en hemsk dag!
Jag kan gå och toklängta i flera timmar till att få intaga dessa godingar.

Hur långt kan det gå innan det klassas som sjukligt beteende? :)
Nej det är inget tillfälligt. Detta begär har jag dragits med ett bra tag.


Vad tror ni jag gör just nu?
Jo, äter knäckisar såklart. Inne på min fjärde nu, trots att jag åt havregrynsgröt med Albin för knappa två timmar sedan.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ät du lilla gumman. Än verkar det inte sjukligt!

2013-01-21 @ 12:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0