Blir bortskämd

Jag ska erkänna att jag är ganska så bortskämd här hemma på mornarna. Peter går upp med Albin typ varje morgon, de äter frukost och oftast går de ut med jycken tillsammans också.
Jag ligger kvar i sängen och märker knappt vare sig att de går upp eller klär på sig och går ut.
Lagom till dom kommer in igen brukar jag vakna eller också blir jag väckt, då brukar klockan vara runt tio. Lyx!!!
Men jag tycker faktiskt jag är väl värd detta då jag har en unge som helst vill sova PÅ mig nu de senaste nätterna, vilket resulterar i att jag inte sover sådär jätte bra och samtidigt får sjukt ont i ryggen av att behöva ligga så stilla jag bara kan för att inte väcka den lille som slagit läger antingen på mitt bröst, mage eller min arm.
Men är man sjuk så är man och då får man ta sig vissa friheter. Dock blir det ändring omedelbums på dessa fasoner när han är frisk igen och slipper besväras av det otäcka snoret i näsan.

Denna natt har varit något lugnare än de tidigare. Tror han "bara" vaknat tre gånger :)


Såhär mysigt hade vi det igår förmiddags när han tog igen lite sömn från den jobbiga natten. Närmare tre timmar sov han på mig och jag slumrade även jag till och från.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0